בידיים טובות - In safe Hands

"בידיים טובות" הוא יותר מעסק רגיל.

החזון

לאפשר לאזרחים הוותיקים להמשיך ולשהות בביתם, בסביבה אותה הם מכירים ובה מרגישים בטוחים, בעולם המשתנה בקצב מהיר ומציב אתגרים חדשים ובלתי מוכרים אשר מקשים על האזרחים הוותיקים להתמודד עמם. אנו נלווה אותם בהתמודדויות השונות ונציע עזרה מקצועית סביב השעון שיהפכו את הסביבה הפיזית החברתית והרגשית לבטוחה יותר.

המטרה

להבטיח את הטיפול הטוב ביותר עבור בן המשפחה אשר זקוק לשירותים מיוחדים.
אנו מספקים טיפול אישי עם אוזן קשבת ואוהדת. אנו מספקים טיפול מקיף המותאם לצרכיו של האדם, כדי להקל על בריאותו הנפשית והפיזית , ובכך, מאפשרים למשפחה להוריד את רמת הדאגה היומית עבור בן משפחתם ולהפנות את עיקר המשאבים לבניית קשר חם ואמיץ עמו.
קשר, אשר יוביל לשיפור באיכות חייו ובחיי משפחתו התומכת.

בידיים טובות - ניהול טיפול בבני משפחה

הצוות שלנו

צוות "בידיים טובות" מורכב מאנשי מקצוע בתחומים שונים המספקים עזרה ותובנות בנושאים כמו:

  • יעוץ פסיכולוגי
  • תיווך ומיצוי זכויות
  • ייעוץ משפטי (ייפוי כוח מתמשך, צוואה)
  • ניהול פיננסי ותכנון

עובדי החברה הנם בעלי יכולת ניהול, יצירתיים, אמפתיים, רגישים, בעלי תקשורת בין אישית גבוהה, זמינים, שומרים על אתיקה מקצועית ובעלי יכולת התבוננות רחבה על כל האספקטים בחייו של האזרח הוותיק.

מנהל טיפול אישי

  • מנהל טיפול אישי ייבחר ויותאם ללקוח ולמשפחתו לאחר פגישת היכרות עם המשפחה והלקוח.
  • יכיר ויזהה את צרכיו האישיים, רצונותיו ומטרותיו של הלקוח.
  • בשיתוף המשפחה יבנה תכנית פעולה שתכלול מעטפת של שירותים ופעילויות אשר ייתנו מענה בהלימה לצרכי הלקוח ותשפר את איכות חייו.
  • יבקר את הלקוח בביתו, באופן קבוע ויהיה בקשר רציף עם משפחתו. יהיה זמין 24 שעות 7 ימים בשבוע.
  • בעבודתם, מנהלי הטיפול האישיים מחוברים למשאבים הקהילתיים הסמוכים לבית האזרח הוותיק ונהנים מגיבוי מקצועי מקיף של החברה.
  • יתווך ויפעל מול מוסדות בירוקרטיים, על מנת למצות את זכויותיו של הלקוח ויוודא קבלת שירותים איכותיים.
  • ייצר שיתופי פעולה עם גופים המספקים שירותים ללקוח.
  • בכל נושא, הלקוח ומשפחתו, יוכלו להתייעץ עם מנהל הטיפול שיספק דרכי פעולה ופתרונות.
  • יפעל בשקיפות מלאה, תוך שמירה על האינטרסים של המשפחה והלקוח.
  • בנוסף להיותם גורם מכוון ומעודד בחיי המטופל, מודעים מנהלי הטיפול לגבולות ומסגרת תפקידם המעוגנים בהסכם העסקה עם החברה.

מוסדות חיצוניים

מנהל הטיפול יסייע בכל מגע עם המוסדות המעורבים בחיי המטופל. מביטוח לאומי, דרך קופת החולים, חברות הטלוויזיה והטלפון ועוד. ידאג לקביעת תור בקופת חולים ויוודא שהמטופל יגיע בזמן ובאופן בטוח לפגישה, שהתרופות נאספו.

עובדים זרים

במידה והמטופל, זקוק או עובד עם עובד זר, אנו נטפל בנושא זה ונוודא שהעובד הזר והחברה המעסיקה אותו נותנים את השירות האופטימלי עבור המטופל.

תחזוקת הבית ותזונה

בתאם לצרכי המטופל, נסייע וניתן מענה לבעיות תחזוקה בבית, ונארגן משלוח ארוחות לפי הצרכים ורצון המטופל. נוודא שהבית נקי ומסודר והמטופל אוכל באופן בריא וסדיר לפי דיאטה המותאמת לו אישית.

שונות

אנו קשובים לצרכי ורצונות המטופל ומשפחתו ונעשה, כמיטב יכולותינו לתת מענה הולם.

דיווח

אנו נעביר דוח חודשי מקיף על הפעילות שנעשתה במשך החודש למשפחה. על בסיס שנתי, נערוך הערכה גרונטולוגית למטופל כדי שנוכל להתאים ולספק את הטיפול האופטימלי.

החברה מחויבת, מכל הלב, לספק באהבה ובמקצועיות, שירותים תומכים ומעודדים ללקוח ולמשפחתו.

נא צרו קשר:
שם: צביקה ברמן
טלפון: 054-6665833
מייל: tzvika.berman@gmail.com

נא צרו קשר:
שם: גלי הרשקוביץ קליין
טלפון: 050-2892566
מייל: galiklh@gmail.com

לתיאום פגישת ייעוץ - צרו קשר:

In Safe Hands" is more than just a business"

בידיים טובות - ניהול טיפול בבני משפחה

Our Vision

Allowing senior citizens to continue staying at home, in an environment they know and feel safe in, a rapidly changing world that presents new and unfamiliar challenges that make it difficult for the senior citizen to  deal with. We will simplify their processes and accompany them 24/7. 

Purpose

To ensure the best possible care for a family member who need special services. 

We provide personalized care with an attentive and sympathetic ear. We provide comprehensive care tailor  to the needs of the individual to facilitate the client's mental and physical health (24/7), thereby enabling the family to lower the daily level of concern for their family member and direct most of the resources to building a warm and courageous relationship with the family member in question. 

Relationship, which will improve the quality of his life and the supportive family life.

Our team

Our company employees are creative, empathetic, sensitive, highly interpersonal skills, available, maintain a professional ethic and have a broad view of every aspect of the senior citizen's life.

  • Legal advice (continuous power of attorney, will registration …)
  • Financial management and planning
  • Psychological counseling
  • rights

Personal Care Manager

  • A personal care manager will be chosen and adjusted to the client and his family after meeting the family and the client.
  • Recognize and identify the personal needs, desires and goals of the client
  • .
  • In collaboration with the family, we will build an action plan that will include a casing of services and activities that will meet his needs and improve his quality of life.
  • Will regularly visit the client, at his home and be in continuous contact with his family.
  • Will be available 24 hours 7 days a week.
  • In their work, personal care managers are connected to the community resources adjacent to the senior citizen's home and enjoy a comprehensive professional backing of the company.
  • Mediate and work with bureaucratic institutions to maximize the client's rights and ensure quality services.
  • Collaborate with entities that provide customer services.
  • On any concern, the client and his family will be able to consult with the care manager who will provide ways of action and solutions.
  • We will act with full transparency, while maintaining the interests of the family and the client.

 In addition to being a deliberate and encouraging factor in patient life, our managers are aware of the boundaries and framework of their role enshrined in the employment agreement with the company.

External institutions

The Care manager will assist with any contact with the institutions involved in the patient's life. From Social Security, through the Medical aid society, TV and telephone companies and more. Make an appointment at a health fund and ensure that the patient arrives on time and safely to the appointment, and the medication has been collected.

Foreign workers/Care Givers

If the patient, needs or works with a foreign / care giver worker, we will address this issue and make sure that the employee and the company that employs him provide the optimal service for the patient.

Home maintenance and nutrition

In keeping with the patient's needs, we will assist and address home maintenance problems and arrange meal delivery according to the needs and wishes of the patient. Make sure the house is clean and tidy and the patient eats in a healthy and regular manner according to his custom diet.

Various Issues

We are attentive to the needs and desires of the patient and his family and will do as best we can to respond appropriately.

Reporting

We will pass a comprehensive monthly feedback report on the activities done during the month to the family. On a yearly basis, we will conduct a gerontology assessment for the patient so that we can adjust and deliver the optimal treatment.

 Our company is committed to provide loving, professional, support and encouragement to the client and his family.

Please contact us:
Name: Gali Hershkovitz Klein
Phone: 050-2892566 
Mail: galiklh@gmail.com

Please contact us:
Name: Tzvika Berman
Phone: 054-6665833
Mail: tzvika.berman@gmail.com

:Please contact us to schedule a meeting

×