אודותינו

גלי הרשקוביץ קליין

שמי גלי הרשקוביץ קליין. אמא ל-3, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב, פסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת. בעלת ניסיון של 25 שנה בעבודה עם אנשים וארגונים. 

לפני למעלה מעשור הקמתי את "המרכז להדרכת הסגל" מתוך רצון לתת מענה אישי ומקצועי לאנשים וארגונים. הסתובבתי לא מעט בארץ, הרצאתי, לימדתי והדרכתי בארגונים שרצו לתת לעובדים ולמנהלים שלהם כלים משמעותיים להתפתחות ולהעצמה. 

אני מאמינה שאת הארגון מרכיבים אנשים ועל מנת לתת שרות, מוצר ותוכן ללקוחות, חשוב קודם כל להשקיע בהון האנושי המרכיב כל ארגון. עסק קטן או גדול, עצמאי או ציבורי, פיתוח עובדים ומנהלים חיוני בכולם. 

גלי הרשקוביץ קליין - פסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, בעלים של המרכז להדרכת הסגל

קליקר שלומי

שלומי קליקר - MBA במנהל עסקים, מהנדס תעשייה וניהול והנדסאי מכונות. בעלים של המרכז להדרכת הסגל

שמי שלומי ,בוגר קורס אימון ופרקטיקום ,בעל תואר שני במנהל עסקים MBA, מהנדס תעשייה וניהול והנדסאי מכונות.בעל 25 שנות ניסיון עסקי בתעשייה בהייטק בחברות גלובליות וישראליות .

התחלתי את דרכי המקצועית מלמטה וצמחתי למגוון תפקידי ניהול בארץ ובחו"ל.
במהלך הקריירה המקצועית והחיים האישיים גליתי שנחישות והתמדה הם הבסיס להצלחה והם אלה שהביאו אותי להשגת מטרות ויעדים הן בתחום האישי והן בתחום המקצועי והעיסקי.

בשיטת האימון שלי אני מביא איתי את הניסיון הרב שצברתי ועוזר למתאמנים לבנות חזון ולחתור להשגת המטרות שלהם.

צביקה ברמן

שמי צביקה בעל 20 שנה בניסיון עבודה בתחום שירותי הארחה, דיור מוגן של אזרחים וותיקים,           בהם ביצעתי מגוון תפקידי ניהול, ליווי אישי וייעוץ.

בהשכלתי הנני בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית האוניברסיטה העברית בירושלים.                              תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת פרטוריה בדרום אפריקה.
בוגר קורס דירקטורים האוניברסיטה  הפתוחה.

היתרונות שלנו

  • היתרון הטיפולי

שנים רבות של עבודה בתחום הטיפולי עזרו לי לפתח את היכולת לראות אנשים מנקודת מבט עמוקה ואמיתית. את היכולת הזו אני מביאה איתי לעבודה בתוך אירגונים. היא מאפשרת לי להציע ללקוחות שלי ניתוח מעמיק ורב גוני של המשאב המשמעותי בתוך הארגון – ההון האנושי.

במסגרת התהליכים שאני מובילה בארגון אני בודקת את הכוחות והיכולות של העובדים והמנהלים, מבינה  את יחסי הכוחות, מקשיבה לדרכי העבודה המתאימות למנהלים השונים, מסייעת לבנות תוכניות הערכה ופיתוח עובדים מסייעת לפתח תוכנית ארגונית, עוסקת באיתור עובדים מתאימים, מלמדת להתאים משימות עבודה, לבנות עתודה ניהולית ולעזור לפתח תרבות ארגונית יחודית. כל זאת בעבודה משותפת עם מנהלי ועובדי הארגון הלוקחים חלק פעיל בתהליכים. 

אני מאמינה שרק עבודה משותפת יכולה באמת ליצור שינוי ארגוני משמעותי לאורך זמן. כזה שהעובדים והמנהלים ירגישו שותפים ביצירתו ובהפעלתו לאורך זמן על מנת לקדם ולהצמיח את הארגון שלהם

  • היתרון הארגוני

עבודה של יותר מעשר שנים עם ארגונים לימדה אותי להקשיב לשפה המיוחדת של הארגון איתו אני עובדת. לכל ארגון שי מוסיקה משלו, יש לו דרכי עבודה שגיבש עם הזמן, יש לו הצלחות וניסיון, יש לו היסטוריה של בניה והתמודדות.

בעבודתי אני נותנת הרבה כבוד והערכה להיסטוריה של הארגון ולדרך שבה הוא נבנה והתפתח. שינוי הוא דבר משמעותי בתוך ארגון ועל מנת לקיימו חשוב לתת מקום לדרך שנעשתה עד כה והובילה ליכולת ליצר שינוי.

המומחיות שלי היא בעבודה עם ארגונים שעוסקים באנשים. עבודה עם מגוון גדול של בעלי תפקידים ולכן היכולת לדבר לכל אחד בשפה שלו, לאתר את הרגישויות, היכולות והמקומות מעוררי המוטיבציה והגדילה של אנשים ולתת להם כלים מחשבתיים, התנהגותיים ורגשיים שיניעו אותם לשינוי. 

  • היתרון המקצועי

עבודה עם אנשים מצוינים בתחומם – היתרון המקצועי שלנו או היתרון שלנו בגמישות וביכולת להתאים את אנשי המקצוע הטובים לצרכי הלקוח: 

  • בתחום העסקי
  • בתחום הפיננסי
  • בתחום השיווק
×